Умови доставки та оплати
Способи доставки
- вартість доставки від 85 грн Відправлення замовлення протягом 2-х днів Доставка замовлення протягом 2-4-х днів
- ● до відділень чи поштоматів - від 35 ₴ ● кур’єром від - 65 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- ● у відділення від - 50 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 2-3 днів Доставка замовлення протягом 1-2 днів
- ● у відділення 30 ₴ до - 15 кг ● у відділення 70 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 3-6 днів
- ● Безкоштовна доставка Відправлення замовлення 2-3 дні Доставка протягом 2-5 днів
- 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Академіка Янгеля 30 ● Безкоштовна доставка Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка протягом 3-5 днів
Способи оплати
- Безпечна онлайн оплата
- 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Академіка Янгеля 30
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої
особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю
допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по
гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні
та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у
чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та
обміну
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої
особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю
допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по
гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні
та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у
чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та
обміну